Opcje zapisów
Ta część będzie w całości poświęcona organizacji szkoleń on-line w organizacji. Przedstawimy wszystkie procesy związane z analizą biznesową dla nowych projektów, produkcją szkoleń a także pomiarem ich efektywności i ewaluacją. Zaprezentujemy też pomysły na promocje nowych materiałów i organizację biblioteki e-szkoleń.
- Planowanie i budowanie biblioteki szkoleń
- Analiza biznesowa szkoleń - określanie mierników efektywnościowych - efekty biznesowe, zmiana zachowań, zdobyta wiedza (Taksonomia Blooma, Action mapping)
- Prowadzenie projektu produkcji szkolenia online - model kaskadowy ADDIE, agile - SAM
- Content marketing - promocja e-learningu, budowanie motywacji zewnętrznej i wewnętrznej u odbiorców szkoleń online
- Pomiar, analiza i prezentacja efektywności szkoleń on line - Model Kirkpatricka
- Ewaluacja szkoleń on-line
Goście nie mają prawa dostępu do tego kursu. Proszę się zalogować.