Opcje zapisów

Symulacje i gry edukacyjne sa zaawansowanymi formami edukacyjnymi, które wymagają dużo wiekszych nakładów pracy. Przedstawimy Wam najlepsze przykłady rynkowe oraz przedstawimy elementy, na które trzeba zwrócić uwagę przy projektowaniu tego typu materiałów.


  1. Cele, główne koncepcje gier szkoleniowych oraz o czym trzeba pamietać projektując grę.

    1. Ustalenie roli gracza - kim będzie gracz, jaką rolę będzie odgrywał, czy jego rola będzie się zmieniać.

    2. Określenie jakie wyzwania zostaną postawione przed graczem.

    3. Określenie jakich wrażeń dostarczymy graczowi.

    4. Ustalenie reguł gry.

    5. Określenie podstawowej mechaniki gry.

    6. Określenie podstawowych interakcji gry.

    7. Zaprojektowanie bohatera gry, określenie roli bohatera gry oraz czy rola będzie się zmieniać.

    8. Zaprojektowanie podstawowego trybu rozgrywki.

    9. Zdefiniowanie świata gry.

  2. Prototypowanie w projektowaniu gier - znaczenie procesu, jego etapy, sposób realizacji, prototypowanie analogowe vs cyfrowe.

  3. Tworzymy prototyp gry - ćwiczenia.

  4. Testowanie - jego znaczenie, główne zasady.

  5. Tworzenie interfejsu gry - ćwiczenia.

  6. Przygotowanie scenariusza gry.

  7. Dokumenty jakie warto przygotować przed rozpoczęciem produkcji gry.

  8. Produkcja gry.

  9. Tworzymy grę - ćwiczenia.

Goście nie mają prawa dostępu do tego kursu. Proszę się zalogować.